TELEFONLA, ŞAHSEN VEYA YAZILI OLARAK MÜŞTERİLERLE ETKİLİ VE KİBAR BİR ŞEKİLDE İLETİŞİM KURMAK İSTEYENLER İÇİN.

Müşteri hizmetlerinde İngilizce bilmenin avantajlarından yararlanmak ister misiniz? Günümüz rekabet koşullarında hızla değişen iş dünyası iletişimde İngilizceyi tercih ediyor. İngilizce bilmenin avantajı yalnızca işe alım süreciyle sınırlı kalmıyor, çalışanların terfi, yurt dışında çalışma, yüksek satış ve prim kazanma gibi diğer şirket olanaklarından yararlanmasını da sağlıyor.

Gelişim Kampüsü & BritishEnglish işbirliği ile

Eğitim Programı 15 Ocak 2018 tarihinde başlayacaktır.

Eğitim programı, avrupa eğitim standartlarına uygun son teknoloji ile donatılmış özel sınıfta gerçekleşecektir.

Eğitime katılım için formu doldurmanız gerekmektedir. Formu doldurduğunuzda ilgili eğitim danışmanlarımız kesin kayıt işlemleri için size ulaşacaktır.

Müşteri Hizmetleri İngilizcesi programıyla kurumların ve bireylerin ihtiyaçlarına özel olarak düzenlenen eğitim programı, profesyonel öğretmen kadrosu tarafından uygulanır. Katılımcılarını hedeflerine doğrudan ulaştıracak ders içeriklerinde son trendleri yansıtan terminolojiyi kullanır ve öğrenilen dilin sadece iş hayatında değil güncel yaşamda da kullanılabilmesini sağlar. Böylece dünya standartlarında eğitim almış, donanımlı ve ikinci bir anadilde yetkin olma becerisinden dolayı tercih edilen iş insanları yetiştirir.

MÜŞTERİ HİZMETLERİ İNGİLİZCESİ PROGRAM İÇERİĞİ:

Uzman eğitmen kadrosu tarafından, katılımcı ihtiyaç ve hedef analizi doğrultusunda hazırlanan program müşteriyle iletişim kurma, yazılı hizmet sunma ve sorunlarla başa çıkma bölümlerini içerir. Okuma, Yazma, Yüz yüze görüşme, Dinleme ve Anlama bölümlerinden oluşan 30 saatlik eğitimimizde detaylı olarak dil eğitimi alabileceksiniz.

Müşteri hizmetleri İngilizcesi programıyla; iyi bir müşteri hizmeti için gerekli beceriler ve nitelikleri öğrenir, yüz yüze ve telefonda müşteriyle sohbet başlatma ve onu gerçekten anladığınızı hissettirmeyle ilgili stratejileri edinir, potansiyel müşteriyi kazanma yollarını bilir ve mağazalara gelen ya da çağrı merkezini arayan hedef kitlenizle yüz yüze ve telefonda stratejik iletişim kurma becerilerinizi geliştirirsiniz. Herhangi bir kriz anını  ya  da  problemli  durumlara  çözümsel  yaklaşımı  öğrenir,  böylece sorunların üstesinden kolayca gelebilirsiniz.

Etkili mektup ve e-mail yazmanın yanında resmi ve resmi olmayan yazı stillerini öğrenir, yazılarınızda müşteri odaklı yaklaşım imajı yaratabilir böylece hedef kitlenizde ilgi uyandırabilirsiniz.

Kurumunuzun Şikayet stratejileri ve politikalarına uygun şekilde olumsuz mesajları olumlu imaj yaratacak şekilde iletebilir, özür mektubu yazabilir, şirket politikalarını müşteriye açıklayabilir ve problem çözüm aşamalarında profesyonellik kazanabilirsiniz.

ÖĞRETMENLER:

Tamamı pedagojik formasyonunu tamamlamış yabancı eğitimcilerden oluşan kadro ile hizmet vermekteyiz.

SERTİFİKA:

İş bulma ve güçlü bir cv için en önemli gerekliliklerden biride güçlü bir sertifikanızın olmasıdır. Biliyorum demek yetmiyor bunu kanıtlayacağınız nitelikte bir sertifikaya sahip olmanız gerekir.

EĞİTİM MÜFREDATI:

Avrupa Dilleri Ortak Çerçeve Programı (CEFR), dilde yeterlilik seviyesini ölçmek için uluslararası bağlamda tanınmış bir standarttır. CEFR Avrupa çapında geniş ölçüde kabul edilmiştir ve dünya çapında git gide daha yaygın hale gelmektedir. Dünya çapında İngilizce konusunda en önemli kurumlardan birisi olan OXFORD üniversitesinin CEFR standartlarına uygun eğitim müfredatı kullanılmaktadır.

0 cevaplar

Cevapla

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir